Om Reformator

Vi er et webbureau og et online marketing bureau.
Men vi klarer også gerne layout af dine tryksager.

Hos REFORMATOR vil vi gerne give dig den bedste oplevelse.

Uanset hvad din markedsføringsudfordring består i,
vil vi gøre vores til, at du får succes med nye tiltag.

Hos REFORMATOR tror vi på at nærvær og oprigtig interesse, er forudsætningen for et godt samarbejde. Derfor vil vi gerne lære dig og din virkomhedeller organisation at kende.

Alle virksomheder og organisationer er forskellige.
– og derfor er løsningerne det også.

THomas Bang

Partner og projektansvarlig

Tlf.: 5191 2155 / TB@reformator.dk

Thomas er firmaets primære kontakt til kunderne, og det vil ofte være ham, du snakker med, når du ringer eller skriver til os. Det er også Thomas du kan møde mange business netværk i Kolding og omkringliggende kommuner.

Thomas har igennem de sidste mange år arbejdet med både fotografering, webprogrammering og sociale medier, video og timelapse-produktion. Thomas sørger bl.a. for at finde de helt tekniske løsninger til webdesign der laves til kunder. Så når det kommer til kode og teknik sorterer det under ham. Det er også Thomas der er specialist på sociale medier og time-lapse-udstyret.

Bjørn Eidnes

Partner & kreativ ansvarlig

Tlf.: 5191 2156 / BE@reformator.dk

Bjørn er firmaets kreative hjerne, og står bl.a. for fremstillingen af designoplæg til vores kunder - herunder webdesigns og opbygning af websitet efterfølgende. Han er oprindeligt uddannet grafiker med flere års erfaring fra et større mediehus, hvor opgaverne var mangeartede. Det har givet ham en solid kompetence i stort set alle grafiske discipliner. 

Bjørn har designet alt fra klassiske tryksager over webdesign til motion graphics. I øvrigt er det også ham, der er stemmen bag speaket på mange af kundernes videoer.

Vi vil gerne lære dig at kende

En proces du kan føle dig tryg i

Uanset om det gælder tryksager, et nyt website, sociale medier, fotografering eller video, så er det vigtigt for os, at du føler dig tryg i processen frem mod det færdige resultat. Derfor er enkelhed, gennemsigtighed og nærvær nøgleord for os. Det skal nemlig ikke være besværligt for dig, at lave markedsføring.

1.

Indledende kaffe-møde

Vi drikker en kop kaffe og får en snak og lærer hinanden at kende. Det er vigtigt for os at forventningsafstemme, så du har en klar idé om hvad du får, når du vælger os til at løse opgaven – og vi bliver klogere på din virksomhed og behov.

2.

Workshop

Til de fleste projekter som hjemmesider eller markedsføring på sociale medier, lægger vi ud med en workshop, hvor vi fokuserer på din forretning og dine kunder. Så vi får den bedst mulige forståelse af din virksomhed – og hvad dine kunder efterspørger.

3.

Workshop rapport og tilbud

Efter workshoppen bearbejder vi resulatatet, og samler det hele i en rapport, som vi præsentere på et møde med dig. 
Her fremlægger vi indsatområder og muligheder, og giver dig et kvalificeret tilbud på opgaven.

4.

Oplæg & udarbejdelse

Når du har accepteret tilbuddet, går vi typisk igang med at lave et designoplæg eller et udkast til en markedsføringsplan. Når det er godkendt, går vi igang med at løse opgaven. Du kan løbende følge med i arbejdet, og vi sørger for at holde kontakt med dig undervejs.

5.

Justeringer & launch

Vi tilpasser og justerer de sidste ting, og du får opgaven til endelig godkendelse. Når de sidste tilpasninger er lavet, er din nye hjememside eller markedsføringsplan klar til at “gå i luften”. 

6.

Opfølgning

Når opgaven er løst, er det vigtigt for os, at du er tilfreds. For vi samler på glade kunder. Derfor tager vi gerne et opfølgningsmøde med dig, så vi er helt sikre på, at opgaven er landet præcist som du ønskede.