Hvem er Reformator?

Thomas Bang

Adm. direktør & indehaver
Tlf.: 5191 2155 / TB@reformator.dk

Thomas er firmaets primære kontakt til kunderne, og det vil ofte være ham, du snakker med, når du ringer eller skriver til os. Det er også Thomas du kan møde mange business netværk i Kolding og omkringliggende kommuner.

Thomas har igennem de sidste mange år arbejdet med både fotografering, webprogrammering og sociale medier, video og timelapse-produktion. Thomas sørger bl.a. for at omsætte Bjørns layouts til brugbare hjemmesider. Det er også Thomas der er specialist på sociale medier og time-lapse-udstyret.

Bjørn Eidnes

Kreativ direktør & indehaver
Tlf.: 5191 2156 / BE@reformator.dk

Bjørn er firmaets kreative hjerne, og står bl.a. for fremstillingen af designoplæg til vores kunder. Han er oprindeligt uddannet grafiker med flere års erfaring fra et større mediehus, hvor opgaverne var mangeartede. Det har givet ham en solid kompetence i stort set alle grafiske discipliner.

Bjørn har designet alt fra klassiske tryksager over webdesign til motion graphics. I øvrigt er det også ham, der er stemmen bag speaket på mange af kundernes videoer.

Lad os drikke en kop kaffe

Al god markedsføring og kommunikation starter med en kop kaffe.
Book et GRATIS møde nu:

Vi vil gerne lære dig at kende

En proces du kan føle dig tryg i

Uanset om det gælder et nyt website, sociale medier, fotografering eller video, så er det vigtigt for os, at du føler dig tryg i processen frem mod det færdige resultat. Derfor er enkelhed, gennemsigtighed og nærvær nøgleord for os. Det skal nemlig ikke være besværligt for dig, at lave markedsføring. Men vi har brug for at lære dig og din virksomhed / organisation at kende, for at du i sidste ende får et produkt du er tilfreds med. Derfor starter et projekt hos, oftest med en workshop, som inddrager dig og din virksomhed, og sætter fokus på opgaven, og at blive klogere på din virksomheds behov og muligheder.

Indledende kaffe-møde

Vi drikker en kop kaffe og får en snak og lærer hinanden at kende. Det er vigtigt for os at forventningsafstemme, så du har en klar idé om hvad du får, når du vælger os til at løse opgaven.

På kaffemødet tager vi en snak om den opgave der ligger foran; om det gælder website, SoMe, nye Nye billeder, video eller andet. Ved projekter som SoMe-markedsføring og websites, er næste step oftest en workshop, hvis du vælger Reformator til at løse opgaven.

Workshop

For at vi kan løse opgaven bedst muligt, er det vigtigt i fællesskab med din virksomhed / organisation, at blive kloge på hvilke indsatsområder vi skal have fokus på. Det er også her, vi får mulighed for at lære jeres virksomheds DNA at kende.

Workshoppen kan omhandle forskellige ting, alt efter hvordan den overordnede opgave lyder.
Det kan f.eks. være:

  • Hvilken markedsføringsløsning der skal vælges
  • Virksomhedens DNA
  • Målgruppe for et website eller SoMe-markedsføring
  • Design & opbygning
  • Definere hvilke produkter / ydelser der skal fokus på
  • Indhold til website eller SoMe
  • Særlige krav / hensyn
  • SEO & målretning

Workshoppen giver Reformator et solidt fundament at arbejde videre ud fra, så vi finder frem til den bedste løsning. Samtidig sikrer vi, at der er enighed mellem Reformator og din virksomhed / organisation om retning og mål. Det giver dig et overblik, og er med til at sikre en overskuelig process.

Udvikling & produktion

I udviklings- og produktionsfasen, løses de opgaver, som workshoppen har sat i fokus. Her arbejder vi med en lang række processer, så som:

  • Udarbejdelse af designudakst til website, SoMe-annoncer o.l.
  • Designkorrektur & tilretning
  • Teknisk opsætning af website eller SoMe
  • Programmering af website
  • Produktion af indhold – tekster, fotos & video
  • Live gennemgang af websites sammen med dig som kunde
  • SEO, SSL GOOGLE API

Indholdet af produktionsfasen varierer alt efter den opgave som skal løses. Fasen indeholder oftest også korrekturer og et møde til gennemgang af f.eks. designudkast samt en status på projektet. Det er vigtigt for os, at du som kunde føler, at du er opdateret på, hvor i processen vi er.

Når udviklings- og produktionsfasen er afsluttet, er dit nye website eller SoMe-markedsføringen klar til at gå i luften.

Lad os drikke en kop kaffe, og tage en snak om mulighederne.
Her fortæller vi gerne mere dybdegående om vores proces,
frem mod at løse den opgave du stiller os.